The Unmarried Mother

Mitt liv som vintage & inrednings fantast, mamma & nybliven fru

Pröva brudklänningar!

Publicerad 2015-11-16 21:59:29 i Bröllop,


Visst har jag varit dålig på att ta mig tid att blogga men nu bjuder jag på ett litet kollage från när jag och mina tjejer har varit och provat brudklänningar i de lokala brudbutikerna.
Visst med mitt stora intresse för att samla på mig vintagekläder var min första tanke att jag skulle ha en underbar vintage klänning. Men kanske får jag inse att jag inte kommer att hitta den där perfekta klänningen i bra skick och i min storlek och helt enkelt köpa en ny i rätt stil.

Jag är iaf glad att jag inte har gått miste om att pröva klänningar för det var verkligen en underbar upplevelse. Nu återstår bara att ta sig tid att tänka efter. Jag vill jättegärna ha mycket spets, 50-tals stil och släp. Det är inga lätta krav att uppfylla om jag inte väljer en klänning bra över min budget så nu är det kanske dags att rensa i vintage samlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Supermom

Vintage älskande före detta ensamstående mamma, blivande fru & syvmamma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela