The Unmarried Mother

Mitt liv som vintage & inrednings fantast, mamma & nybliven fru

Soppdiet dag1

Publicerad 2015-09-14 18:30:46 i Allmänt, Dieter,

Jag är trött på soppa...
 
Dag 1 äter man bara frukt och soppa, jag känner att jag hade varit lycklig om jag slapp någonsin ens se ett äpple eller sjukhussoppa igen (Y). Jag har lite mer kreativa frukter här hemma än på jobbet så får hoppas att kvällen känns bättre. Jag råkade också välja tomatsås med chili i, vilket blev väldigt starkt så jag får nog göra en soppa till och växla lite, det blir lite starkt för magen annars.
 
Imorrn får jag äta soppa och grönsaker så det blir nog en sallad till lunch istället, det var aningens osmidigt att ta med sig soppa till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Supermom

Vintage älskande före detta ensamstående mamma, blivande fru & syvmamma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela