The Unmarried Mother

Mitt liv som vintage & inrednings fantast, mamma & nybliven fru

Projekt: fina personliga gåvor till bra pris

Publicerad 2016-04-10 22:35:00 i Bröllop, DIY,

Nu har jag dragit igång ännu ett bröllopsprojekt. Jag vill tacka alla som hjälper oss ordna vårt drömbröllop med fina, personliga gåvor men det är så många som hjälper oss för att kunna hålla nere budgeten och vi har inte så mycket pengar att lägga på gåvor heller. Lösning: göra gåvorna själv såklart!
 
Jag har börjat med gåvor till mina tärnor , det blir handgjorda armband med texten "bridesmaid", både till dem att ha som smycke under bröllopet och som minne av vår dag.
 
Kostnaden för materialet blir ca 30kr/armband. För mig tog det ganska lång tid att göra dem för jag vill ha en unik till varje och gjorde om dem ganska många gånger.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Supermom

Vintage älskande före detta ensamstående mamma, blivande fru & syvmamma.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela